Csíksomlyói Kegytemplom és Kolostor - Hirdetések

hétfő, március 01, 2010

Új blog

A mellékelt kép segítségével (is) szeretnék hírt adni róla, hogy még egy blogot indítottam: http://ferences-zarandok.blogspot.com/
Kezdetben ferences szent helyekről szeretnék írni, de később talán más helyekkel is bővíteni fogom. Amíg az anyagom tart, és időm engedi olyan helyekről írok  ahol már jártam. Az ötletet az adta, hogy a közel jövőben, talán a hónap végé a Mária Rádióban ferences félóra indul. Ahhoz gyűjtögetem az anyagot, de már most közé teszem az említett blogon, ami elkészül. Természetesen lehetne ezen a mostanin is. Viszont azt szeretném, hogy ezek a feljegyzések egy helyen meglegyenek.  A múltkoriban elég sok időt eltöltöttem azzal, hogy egy helyre gyűjtöttem össze a nagyböjti anyagokat. Majd arról is írok néhány sort. Néha azért  itt is jelzek, hogy hol tartok. Örvendek, hogy néhányan már be is jelentkeztek a zarándok blogra olvasónak. Köszönöm szépen. Mindenkinek üdvös nagyböjti napokat.

Nincsenek megjegyzések: