Csíksomlyói Kegytemplom és Kolostor - Hirdetések

csütörtök, szeptember 13, 2007

Pasztorális napok befejezése

Most jutottam oda, hogy a csiksomlyói pasztorális napok befejezéséről is szót ejtsek. Szerdán, 12-én műhelymunkára gyűltünk össze. A papok külön csoportban találkoztunk. Élmény volt meghallgatni az idősebb paptestvérek rövid beszámolóit azokról az eseményekről amelyek valamilyen szempontból szenvedést jelentettek számukra. Büszke voltam az ott jelen levőkre, és meghatódva hallgattam a személyes beszámolókat. Volt aki arról beszélt, hogy utolsó menedékként, hogyan ment be a templomba és ott átölelte a tabernákulumot (oltárszekrény) és úgy imádkozott. Azonban ez csak egy a sok értékes megosztás közül, amelyek tényleg nagyon személyesek voltak. Sajna, hogy csak kevés időnk volt, de nagyon örvendtem, hogy részt vettem azon a csoport munkán. Utána a kegytemplomban ünnepélyes misével zárultak a lelkipásztori napok, amelyen a segéd püspök úr volt a fő celebráns.

Nincsenek megjegyzések: