Csíksomlyói Kegytemplom és Kolostor - Hirdetések

kedd, december 29, 2009

Ezredik


Magam sem hiszem, hogy az ezredik blog bejegyzésem. 2007 február 3-án kezdtem írni. Valójában egy olyan helyet kerestem, ahol a használt és kedvenc linkjeimet össze gyűjthetem. Így akadtam rá erre a lehetőségre. Kipróbáltam és megtetszett. Azóta írogatok, lelkipásztori célzattal. Naponta kb.ötvenen szoktak ráklikkelni a blogomra, szinte ugyanennyien iratkoztak fel, és levélben kapnak értesítést az újdonságokról. Időközben nem csak szöveget, hanem képeket és kis videókat is teszek fel. Különösen amióta sikerült magyar részleg is elindítani a Glória tvn. Ebben a jubileumi bejegyzésben szeretettel köszöntöm mindazokat, akik az írásaim olvasói. És egyben köszönöm az érdeklődést és a visszajelzéseket. Hogyha Isten segít, továbbra is igyekszem írni, habár most már a három éves ciklussal nagyrészt a vasárnapi, ünnepi, és a keddi prédikációk felkerültek a blogra. Igy néha egy-egy korábbi irásom linkjével is jelentkezem, mint ebben a bejegyzésben is. A tavalyi prédikáció, erre a napra.
További kegyelmeket. Isten áldását mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: