Csíksomlyói Kegytemplom és Kolostor - Hirdetések

kedd, október 23, 2007

Erdekessegek a Kongresszusrol

Nehany viccesebb jelenetet szeretnek lejegyezni, legalabb is olyanok, amin en szorakoztam, vagy erdekesnek talaltam a kongresszus ideje alatt:
- Egyik csoportmunkan egy afrikai testver ult mellettem, feket boru, gondor fekete hajjal. Mogotte egy olasz testver irt a tablara fekete tollal. Kozben oda szol az olasz a negernek - van egy feher hajszalad, ne fessem meg feketere? Persze a mellettem levo horvat oda szolt inkabb rajzoljon az en fejemre, oda jobban lehet.
- Szinten afrikai testvert faggattunk az ottani nehezsegekrol. Mikozben egyik beszolasa az volt, hogy az egyik gond, hogy pl. telefon ugyben a semmibol a mobil telefonig ugrottak. Ugyanis nincs vezetekes telefon az egesz kornyeken, de mobiljuk mar van a testvereknek.
- A harmadik egy kedves jelenet. Ma a taivani testvert lattam, hogy az utszelre kihajlott feher rozsakat igazgatta, hogy az udvarra behajto autok nehogy hozza erjenek. Ez tenyleg termeszet szeretet.
Ma kulonben a munka erdemleges resze is elkezdodott. Eljutottunk oda, hogy kezbe vettuk a 1995-os folyamatos kepzesi dokumentumot, amely magyarul is meg van (sajan csak otthon) es elkeztuk a tovabb dolgozasat. Tobb csoport van es a dokumentum kulonfele resze jutott a munkacsoportoknak. Mi a bevezetovel fogalkozunk - azaz probalok lepest tartani a lendulettel. Mondjuk nem nagyon kegyelmeznek, mert ha ram kerul a sor fel kell olvasnom hangosan a nekem jutott reszt.
u.i Ma folyamatosan Kapisztran Janosra hivatkoztak a miseben, es azon kivul is.

Nincsenek megjegyzések: